Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2010, 11:38 door Bitwiper

Vanzelfsprekend zal ABN Amro op dergelijke terminals "een recent antivirusprogramma en een fatsoenlijke firewall" hebben geinstalleerd en "passende maatregelen hebben getroffen om zijn computer af te sluiten voor misbruik van buitenaf", zodat "maatschappelijk vereiste zorgvuldigheid" niet in zeer grote mate wordt veronachtzaamd en men acht slaat op wat duidelijk zou moeten zijn voor iedereen. Zeg maar: niet blunderen. (*) Hoe is het dan in vredesnaam mogelijk dat deze terminals door kleine groene Trojaanse paarden zijn geinfiltreerd? Waarom hoeven banken zich niet aan regels te houden die ze wel aan hun klanten voorschrijven? Afgelopen week nog werd bekend dat een Duitse man van 16 jaar in de websites van 17 Duitse banken lekken had gevonden (zie http://www.heise.de/security/meldung/16-jaehriger-demonstriert-Sicherheitsluecken-bei-17-Banken-1104841.html). Zou het met de Nederlandse bank-websites veel beter gesteld zijn? (*) zie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha