Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Persoonlijk vind ik dit een goede uitspraak: IT is voor veel bedrijven een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering, en als daar de stekker uit gaat in moeilijke tijden dan is vrijwel iedere kans op een doorstart verkeken. Ben ik het niet mee eens. Als je als bedrijf van te VOREN weet dat IT belangrijk voor je is, dien je er - als bedrijf - ook verantwoording voor te NEMEN om te zorgen dat die rekeningen in ieder geval betaald kunnen worden... anders stort je bedrijf in elkaar. (in goede en in moeilijke tijden). Door deze "wettelijke uitspraak" lijkt het erop dat iedereen maar wat aan kan klooien en als het fout gaat, dan draait een andere partij voor de geleden schade op! Persoonlijk zou ik het pas fair vinden dat een afsluitende dienstverleners EERST de achterstallige facturen betaald krijg en DAN pas weer service gaat verlenen. Of een bankgarantie van de curator krijgen alvorens weer te gaan leveren. Het is toch belachelijk dat een staats-schuldeiser (belastingdienst) als eerste lijkenpikker op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):