Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Ik vraag me toch af waarom er zo stug wordt vastgehouden aan een product wat zo veel storingen heeft en zo fraudegevoelig is. De kaart moest er komen, of het nou wel of niet werkt. Die mentaliteit is verschrikkelijk amateuristisch en dictatoriaal. " De reden voor invoering was geen fraudebestrijding, en de oude kaartjes zijn evenmin fraudebestendig. Het feit dat fraude mogelijk is, is een risico wat men simpelweg accepteert, terwijl het nieuwe systeem voordelen met zich meebrengt, zowel voor de bedrijven (marketing) als ook voor de overheid (inlichtingen / opsporing). Het idee dat een produkt 100% veilig dient te zijn is een idee wat eerder speelt bij beveiligers en bij (sommige) andere burgers dan bij de top binnen zo'n bedrijf. Indien het risico laag is, en de schade niet al te groot, dan is de mogelijkheid tot fraude aanvaardbaar. Mogelijk is het maken van een systeem wat fraude uitsluit (als dat al mogelijk zou zijn) duurder dan het aanvaarden van het huidige risico. Mocht dat het geval ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):