Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een paar maanden geleden hebben ik en nog een aantal andere het ten zeerste afgeraden geen papieren afschriften meer te ontvangen. De hoofd reden is je eigen administratie, bij internet bankieren kun je vaak niet verder als 18 maanden terug kijken. Waardoor het behoorlijk moeilijk wordt om bijv. correcties van de belastingdienst te controleren. Er zijn tal van reden te bedenken waarom je papieren afschriften zou moeten blijven ontvangen ..... even een "worst case": De Bank verliest om welke reden dan ook data .... ten tijden voor het incidenten had je 10 000 op je rekening staan, na dat de bank zijn data heeft hersteld blijk je nog maar 7 500 op je rekening te hebben staan. Hoe ga jij dat aantonen als je internetbankieren aansluitend tot 18 maanden maar er toch ergens een hiaat zit waardoor jij als persoon van 2 500 schade lijd. Probeer nu maar eens zonder papieren afschrift aan te tonen dat de bank fout zit .......
Beschrijf je klacht (Optioneel):