Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2010, 15:56 door Anoniem

Ja, Anoniem hierboven heeft gelijk, ik speel ook vaak op gameduell en als je speelgoedgeld op is, moet je betalen of je kan een nieuwe account maken. Je kan een mailadres niet 2 keer gebruiken dus op het begin verzon ik emailadressen als doeterniettoe@gmail.com of geenspamvoormij@hotmail.com.... maar na een tijdje begon ik ook te denken dat misschien iemand dat mailadres wel eens echt kon hebben/gebruiken dus daar ben ik mee gestopt en ik geef nu mails op als iubfzzh@gmails.com (ook in de hoop dat gmails niet bestaat :-) en zo in de hoop dat ik niemand ongewild lastig val...) Zelf heb ik de eerste keren mijn echte mailadres gebruikt en ik heb nadien geen spam van gameduell of andere spam gekregen. Dus ik denk dat de site echt wel oké is. (Ik zit er nu al 2 jaar regelmatig op) Ik denk dat iemand of zich heeft vergist, of per ongeluk dus een bestaande mail adres heeft ingevuld... In jou geval; als ie 3 keer een mail kreeg ter bevestiging van het mailadres, is het waarschijnlijk iemand die dacht dat hij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha