Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
klinkt als een klassiek UPC probleem, hoe zeer ze het probleem ook ontkennen is er een grote kans dat het probleem bij UPC ligt, die kan zijn de apparatuur de verbindingen of de wijkcentrale. Ik heb namelijk dezelfde problemen gehad, heb wel geteld 14 keer een monteur van UPC gehad, uit eindelijk heb ik het probleem zelf opgelost. De kabel achter de wandcontactdoos bleek beschadigden niet goed vast gemonteerd waardoor de kabel straling op vind van buiten en soms zeer slecht contact maakte met de kabel in de huis kamer. Wat ik in de 14 keer wel gemerkt heb, is dat er geen enkele ervaren monteur bij zat. het zijn allemaal broekies die een mediabox kunnen aansluiten en meer niet ..... het woord monteur zijn ze na mijn mening dus ook niet waardig, wat mij betreft een koude douch voor UPC met betrekking tot service en technische kennis (de facturen werden namelijk ook een zooitje) Over de verbinding kan ik zeggen dat deze redelijk stabiel is, hij ligt er per week meerdere keren een paar sec uit, maar daar merk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):