Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Mocht het daarna nog een keer voorkomen, dan kunnen we de modem afsluiten." Van Doeselaar laat weten dat dit niet vaak gebeurt. Nou dat hebben ze bij ons anders wel eens gedaan. Ok ok bleek inderdaad een virus op m'n moeders laptop te staan maar, een waarschuwing hebben wij nooit gehad en wij checken bijna dagelijks de ziggo mail. Iets wat je die helpdesk (een jaar of 2 a 3 gelee) niet aan het verstand kreeg. Vervolgens heb je alles opgeschoond en krijg je te horen dat het maarliefst 2 a 3 werkdagen duurt voor we weer internet hebben (lijkt mij een simpele schakelaar). Dan krijg je te horen 'Ja meneer maar u heeft een waarschuwing gehad' ... not maar dat geloven ze niet. Dan door een fout aan hun kant omdat de call niet goed is aangemaakt duurt het nog iets van 4 dagen extra :S. We hadden gekeken om over te stappen maar als je naast digitale tv van de kabel een ADSL pakt is dat best prijzig. Gelukkig nooit weer virus problemen gehad :).
Beschrijf je klacht (Optioneel):