Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik zou niet weten waarom managers toegang moeten hebben tot een mailbox als diens eigenaar daarvan uit dienst is. Zakelijk belangrijke mail hoort niet in een persoonlijke mailbox te staan. In het ergste geval zou iemand van HR toegang kunnen krijgen om te checken of er inderdaad verder geen belangrijke zaken in staan maar daarna kan een mailbox gewoon weg. Kwestie van goede afspraken maken met de medewerkers, zeker als iemand aangeeft weg te gaan is dat het moment om zaken te laten overdragen. Veel managers en directeuren leven alleen nog in het jaar 0 en denken nog te veel normatief en snappen daardoor niet dat je mensen positief moet betrekken in de processen en dat je daardoor helemaal geen zaken hoeft af te dwingen. Laat ik het anders stellen... Ik zou niet weten waarom personeel een email adres van hun werk voor prive-doeleinden zouden gebruiken! Een beetje GMail account kan 7 gigabytes aan mail aan en daar hoef je dus je systeem op werk dus niet mee te belasten. GMail kun je ook nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):