Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Dat valt in de praktijk wel mee. De DDOS aanvallen waren niet gericht op de betalingssystemen. Het is voornamelijk imago schade." Volstrekte onzin. Ten eerste werden veel van de aanvallen wel degelijk gericht op betalingssystemen (i.e. https://api.paypal.com:443), en ten tweede zijn sommige van deze bedrijven afhankelijk van hun website. Indien je bijvoorbeeld de website van Amazon platlegt, dan maakt het weinig uit of het betalingssysteem nog in de lucht is. Hoezo alleen imago schade, en geen omzetderving ? "Dat MasterCard een gedeelte van zijn betalingsverkeer via deze site liet lopen is gewoon een beetje dom." Je argument is een beetje onzinnig. "Gewoon praktisch denken. Betalingssysteem is belangrijk voor een financieel bedrijf. Daarom zorg je ervoor dat het niet door de eerste de beste DDOS aanval wordt platgelegd." Webshops moeten zeker ook niet bestaan, omdat deze gevoelig zijn voor DDoS attacks ?
Beschrijf je klacht (Optioneel):