Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
http://www.security.nl/artikel/35555/Mobiele_site_Rabobank_lekte_inlogcodes.html en http://www.security.nl/artikel/27288/1/Internetbankieren_via_mobiel_veiliger_dan_via_PC.html schieten me als eerste te binnen. De discussies onder die artikelen zijn ook aardig. Vergeet niet dat als je het hebt over mobiel bankieren, er een aantal berperkingen zijn: - het dus gaat om Rabobank, de andere banken zijn nog niet zover of ondersteunen beperkt mobiel bezoek van hun normale site - de beveiliging bestaat uit een 5-cijferige code, geen multifactor authentificatie zoals met een reader thuis. Zelf vind ik dat gewoon een stap te eenvoudig. - bankieren met de meest up-to-date app, betekent werken met de iPhone-app. Anders een wat verouderde applicatie. Met een geroote Android of gejailbreakte iPhone zou ik het je hoe dan ook afraden Al met al zou ik zelf zeggen, dat het zeker niet onaardig is uitgevoerd, maar dat je je geld veel makkelijk kwijt raakt bij diefstal van de telefoon.
Beschrijf je klacht (Optioneel):