Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-01-2011, 00:31 door Anoniem

Ik heb hier 2 dingen over te zeggen. Punt 1 is natuurlijk dat het een zeer slechte zaak is dat de ING bank kennelijk pas én pincode naar het huisadres versturen. Ook al is dit bv. niet op dezelfde dag. Ik heb een aantal jaar bij Fortis gewerkt en daar hielden ze rekening met fraudeurs bij bv. TNT post. Mij is geleerd de klant uit te leggen dat als zij een nieuwe pas met nieuwe pincode krijgen, zij de pin thuis gestuurd krijgen en de pas persoonlijk afgehaald dient te worden. Als een klant dat te omslachtig vond, dan legde ik altijd uit dat er fraudeurs bij de post kunnen zitten die eerst de pin en daarna de pas kunnen onderscheppen. Soms belden klanten na ontvangst van de pin op of de pas nu wel verzonden kon worden omdat zij de pin echt in hun bezit hebben, maar ook dit deden we niet omdat er telefonisch geen controle is dat de juiste persoon de pas heeft ontvangen. Bij ABN Amro krijg je de pas thuis en moet je persoonlijk langskomen om zelf een pin te kiezen. Verder word daar een systeem gebruikt die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha