Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wel is inmiddels de politie ingelicht en gaat het de beveiliging aanscherpen. Ja wat moeten ze anders Zo worden nu elke dag de wachtwoorden gewijzigd. Tot dat de storm is overgewaaid, natuurlijk en iedereen het vergeten is. Een woordvoerder van Vodafone benadrukt dat het om een eenmalig incident gaat en dat het aangetaste imago zich zal herstellen zolang het bedrijf de gegevens van klanten kan beschermen. Nee , ze zullen zeggen, dat het schering en inslag is. Duh. ~ Met security is het net als met verzekeren. Je dekt je in tegen de meest logische en de meest te verwachten onheil. Het blijft altijd een kosten/baten plaatje. Je weegt risico's af. Je kijkt naar materiële (financiële) schade maar ook naar immateriële schade ( verlies van goede naam en zo ) Daar richt je je beleid op. Je kunt niet achter elk personeelslid een security man zetten, dan bloedt je bedrijf financieel helemaal leeg. If Shit happens - Damage control
Beschrijf je klacht (Optioneel):