Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door prikkebeen: De carrier heeft het toestel zover dichtgespijkerd dat je er zelf niets meer mee kunt en afhankelijk bent van diezelfde carrier todat die de patch aan hun specificaties aangepast hebben en pushen naar de toestellen. Android komt er op deze manier wel erg bekaaid af en dat is niet helemaal aan Google te wijten. Dat is de reden dat ik bij voorkeur zelf mijn toestel koop en dan een sim-only abonnement afneem. Als je kijkt naar het prijsverschil tussen een abonnement met en zonder toestel, heb je dat toestel aan het eind van de abonnementsperiode ook zelf betaald. En je kunt niet halverwege overstappen omdat de carrier andere tarieven gaat hanteren. Ja, officieel wel, maar probeer dan maar eens een unlock code te krijgen. Peter Hangt ook van je gebruik af, denk ik. Maar over het halverwege overstappen met unlockcode; dat is niet zo lastig, je betaalt dan in een keer de resterende maanden abonnementsgeld, krijgt geen belminuten/sms/internet daarvoor, maar wel een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):