Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door 2tirds: Meteen doorsturen naar cybercrime (14/12/2009) als je dat niet allang hebt gedaan. Er moet langzamerhand een GOED(WERKEND) centraal basis punt voor voorlichting over scimming, scamming en phishing of hoe het ook heet aanvallen. En voor wie het nog niet doet... Alles over jou bankgegevens wat via e-mail gecommuniceerd wordt GOED controleren met je eigen bank via bijvoorbeeld telefoon VOORDAT je er UBERHAUBT IETS mee doet aub. Voorkomt veel gezeik alvast ;) Inderdaad Ik denk dat er onderling tussen banken wel uitwisseling bestaat over dit soort ervaringen. Ze lopen echter altijd achter de feiten aan want er wordt steeds iets nieuws bedacht. Mijn advies is dat als je via email iets van je bank krijgt, altijd even bellen of zij dat daadwerkelijk verstuurd hebben en dan het liefst de volgende dag. In geval van phishing is het dan meestal wel bekend na een dag. Bankpasjes liever ophalen op een kantoor van de bank dan per post naar huis laten sturen. Vanuit een email niet via een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):