Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mogelijk zijn die virusscanners niet eens het echte probleem maar zit dat hier: Alleen al in de laatste twee jaar gaven zeven miljoen consumenten in de V.S. (1 op 13 huishoudingen) toe dat zij hun persoonlijke informatie aan phishers hadden gegeven. Scammers die hen ertoe hadden gebracht informatie te onthullen deden zich voor als wettige bedrijven of organisaties. En nu richten scammers zich op sociale netwerken, waar vooral jongere mensen steeds meer van zichzelf laten zien. Criminelen en soms ook gewoon bedrijven kunnen heel veel doen met social engineering. Een hele simpele benadering via telefoon met enkele voor de hand liggende vragen en antwoorden, waar je gemakkelijk "ja" op antwoordt en je zit al in de zogenaamde "ja"-modus. Vanaf dat punt wordt het moeilijk om nog "nee" te zeggen of te stoppen met het verstrekken van persoonlijke informatie. Dus niet alleen het beschermen van onze computers is voldoende. Educatie is van groot belang. Maar hoe leidt je mensen op die totaal niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):