Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bericht vandaag op AVG-forum Hierbij de tekst van de email die ik hierover al aan 'support@avgantivirus.nl' & 'avg-support@avgantivirus.nl' heb gestuurd, waarbij AVG Support [support@avgantivirus.nl] vandaag alleen maar in de email terug onterecht de verantwoordelijkheid voor deze fout af schuift op een andere afdeling. Het probleem doet zich dus ook voor bij de betaalde versies: Hallo AVG-NL, ici Ilja: Ik ben er net achter gekomen dat AVG 9 dus Windows Defender uitschakelt. Na het plaatsen van een nieuwe hardeschijf & herinstallatie van Windows Xp op een laptop van een arme studente. Eerst dacht ik dat het aan MSWD lag, komt wel vaker voor dat het icoontje uit het systeemvak valt, ware het niet dat ik een echte melding van MSWD kreeg dat het was uitgeschakeld. Voor de zekerheid, want aan AVG kan het natuurlijk niet liggen, MSWD opnieuw geïnstalleerd, maar na de herstart: Uit. Nagekeken op mijn eigen computers waar AVG op staat, & ja hoor, zelfde probleem, WD ook uit, zelfs op de enige met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):