Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik snap alle drukte om de OV-chipkaart niet m.b.t. het kraken van de kaart. Het gaat hierbij gewoon om een commerciele afweging van de kosten van beter beveiligen tegenover de kosten welke door fraude worden gegenereerd. Dit is een normale zakelijke beslissing die bedrijven dag in, dag uit moeten nemen. Waarom zouden wij ons druk maken over de vraag welk risico men wel/niet bereid is te aanvaarden op dit vlak ? Is het een schandaal wanneer de OV-bedrijven 0.2% verlies maken ten gevolge van fraude met kaarten op jaarbasis ? Niemand vraagt toch ook waarom de Albert Heijn hun winkels niet 100% beveiligen tegen de mogelijkheid van winkeldiefstal ? Het enige aspect wat ik bij de OV-chipkaart van belang vind, is de privacy van de gebruiker, door het opslaan van de reisbewegingen. De rest van de discussie is onzinnig geneuzel. "Het is opvallend dat DNB zo vedacht stil is. Zij hebben TLS namelijk een vergunning verstrekt. Oeps, foutje, bedankt. Blijkbaar niets geleerd van Ijsland." Ik snap niet wat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):