Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2011, 12:46 door Anoniem

Door Digger36: Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn advies: Neem contact op met de concurrent, geef je bevindingen aan, geef ze, net als een normale security resarcher, aan dat ze een redelijke tijd om het probleem op te lossen, en geef aan dat je je anders het recht voorbehoud de situatie voor reclame doeleinden te gebruiken en wacht op de reactie van de concurrent. Maar neem voor je dat doet contact op met je advocaat (ik hoop voor jou dat je die hebt als je ondernemer bent). Die advocaat zal zeggen dat jouw advies crap is. Het is al dom te denken dat vuil spuien over de concurrentie reclame voor jezelf is, en het is zo mogelijk nog dommer dat je dat tevoren, zwart op wit gaat vertellen aan die concurrent. Wie heeft het hier over vuil spuien? De poster had het over reclame uitingen. En het advies om dit eerst aan een advocaat voor te leggen is dus niet zo dom van de poster als wat jij zegt waar is (je bent jurist neem ik aan?). Geen reden om het advies af te branden maar juist een goed advies dus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha