Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2011, 13:55 door Wim ten Brink

Door Anoniem: En hoe zit dit dan als je een bestelling hebt gedaan, een bevestiging hebt gekregen, het artikel niet op voorraad is, en je 2 dagen later te horen krijgt van de webshop dat de bestelling geannulleerd is omdat de prijzen van de leverancier ineens met 150,- zijn gestegen en men het artikel dus niet meer voor de jouw bestelde prijs geleverd kan worden? Grappig genoeg is dit mij een keer overkomen. Bij CentralPoint wilde ik een Acer Veriton L480G bestellen om als mini-PC met Windows 2008 als kleine thuis-server te dienen. De site gaf aan dat er nog 5 in voorraad waren en ik heb meteen besteld en met iDeal afgerekend. Krijg ik vervolgens een emailtje dat ze toch kennelijk door hun voorraad heen waren geraakt en dit model niet meer leverbaar hadden, maar ze hadden een alternatief die ze voor een meerprijs konden leveren, namelijk de ***tromroffel*** Acer Veriton L480G! Ja, lees maar goed: de voorraad was op maar ze hadden dezelfde computer opnieuw in voorraad gekregen. Alleen, in plaats van een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha