Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2011, 15:20 door Anoniem

Lijkt me een duidelijke zaak. Je hebt verkeerde hardware ontvangen, waar je niet voor betaald hebt, en bewust hiervan de keuze gemaakt deze toch te gaan gebruiken. Als ik een pakketje door de brievenbus krijg wat voor de buren bestemd was, ga ik het ook niet zomaar openmaken en zelf in gebruik nemen. Het netst was geweest als je meteen de webshop had gebeld. Nu heb je de schijn van "je hoopte dat ze het niet zouden merken". Lijkt mij dat je of de geleverde hardware betaald (het zou de webshop sieren om als pleister op de wond een leuke prijs hiervoor voor te stellen, uiteindelijk hebben zij ook een fout gemaakt). Andersziens, de webshop bellen dat je eerst de vervangende hardware in huis wilt hebben om vervolgens te wisselen/migreren en de verkeerd geleverde hardware terugsturen (wat mij betreft zijn de verzendkosten voor de webshop).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha