Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik hoef u niet te kennen om te concluderen dat U uw ontvangen goederen niet controleert U uw klanten dingen beloofd zonder dat u zeker weet dat u ze kunt nakomen U na installatie (of vlak voor de installatie) pas tot ontdekking komt dat er extra servers aan hangen (Waar wie weet wat op staat) U de leverancier niet in staat heeft gesteld om de fout te herstellen (Zij belden u, en echt waar, er bestaat zoiets als een koeriers dienst) U niet bereid bent te betalen voor de teveel ontvangen goederen, maar het eigenlijk ook niet echt wilt terug geven, (mogelijk, omdat, ik geef toe dat is een gokje, u uw klanten dan moet vertellen dat u ze bloot hebt gesteld aan gevaren.) Dit is wat ook een rechter zal zien. Dat u uw server te laat wilt vervangen is uw risico, vaak gaat dat goed, soms fout, maar dan kun je de leverancier daar niet mee opzadelen. En nogmaals, bovenstaande zegt echt veel over u of uw bedrijf en daar hoef ik u niet voor te kennen. Als u voor het installeren al tot de ontdekking kwam ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):