Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-03-2011, 09:26 door egeltje

@Syzygy Het CPB heeft gezegd dat 6 x per jaar een meterstand ophalen proportioneel is voor het opstellen van de rekening. Standaard wordt er dus 6 x per jaar door de netbeheerder een stand naar de energieleverancier gestuurd (feitelijk worden ze door de energieleverancier aan de netbeheerder gevraagd, pull ipv push model). De meter neemt wel standaard elke dag een meetwaarde en stuurt die op naar de netbeheerder. Als je je leveringscontract opzegt of als je gaat verhuizen, dan wordt deze dagstand als eindstand genomen. De netbeheerder doet overigens niets met deze stand. Het is puur voor performance redenen. GPRS en de A band van PLC zijn shared mediums en hebben een beperkte bandbreedte. Dat onderzoek van de UvT was een van de aanleidingen voor de netbeheerders om met iedereen (Universiteiten van Tilburg en Nijmegen, TNO, Ministerie EZ, Consumentenbond, Vereniging eigen huis, energieleveranciers en meterleveranciers) om de tafel te gaan zitten (letterlijk 1 tafel) en te bespreken hoe het best invulling ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha