Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
In alle berichten over deze meter lees je alleen maar dat het nu als burger mogelijk is om het aantal keer uitlezen te beperken. Dat lees je ook alleen maar tussen de regels door, want volgens mij wil dat zeggen dat je dat dus proactief moet regelen, oftewel dat het default waarschijnlijk veel frequenter uitgelezen zal worden. Waar ik heel erg mee zit is dat die meters op afstand uit te schakelen zijn en daar hoor je niets over. Maar de energie-maatschappijen hebben nu niet echt een best trackrecord als het gaat om correcte administratie. Dus dat er niet meer iemand aan de deur komt om de boel af te sluiten lijkt mij een potentieel horror-scenario. /me heeft op het vorige adres kunnen ervaren hoe vervelend het is dat de administratie overhoop lag en dat de vorige bewoner actief administratief bezig was nog wel op het oude adres te wonen. Incl. deurwaarders, politie en energiemaatschappij en problemen met verkrijgen mobiel abonnement, alarmbellen bij de bank, etc. Naast dat de energiemaatschappijen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):