Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2011, 01:37 door Anoniem

Niets ten nadele van de helpdesk bij Xs4all, die is gewoon goed en een voorbeeld voor andere ISP's, maar dit is toch een manier om meer geld binnen te harken van bestaande klanten terwijl andere klanten (>>100k) de afgelopen jaren zijn weggelopen vanwege de hoge abonnementstarieven. De operationele kosten van een ongebruikte G3 verbinding voor Xs4all zijn gering en ze kunnen een extra premie vragen voor de bedrijfszekerheid. De tarieven zonder extra's voor ADSL zitten ongeveer op 2 keer de goedkoopste. Ex-Demon klanten worden ook klein gehouden. Formeel hebben ze een van de huidige 8/1 of 20/1 abonnementen, maar in de praktijk is het een stapje lager: 2/1 of 8/1. Ze betalen wel gewoon evenveel als gewone klanten, dus een tientje per maand teveel. Ook voor VOIP nummers gaan ze nu geld vragen. De wittebroodsweken voor het inhengelen van telefonie klanten zijn kennelijk voorbij.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha