Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2011, 13:54 door Wim ten Brink

Door Anoniem: Door WorkshopAlex: Door WorkshopAlex: Maar het gaat er ook om wat er in je arbeidscontract is vastgelegd. Daarin kun je laten bepalen dat je mailbox ook voor prive-zaken gebruikt mag worden, wat betekent dat collega's niet zomaar toegang hebben. Is dat niet bepaald, ga er dan van uit dat je mailbox in het bedrijf voor iedereen openbaar is... Zoals uit voorgaande teksten blijkt valt de zakeleijke e-mailtoegang wegens personeelzaken gerelateerde berichten ook onder de privacy-wetgeving. Er zal dus altijd toestemming bij de rechtmatige gebruiker worden gevraagd om toegang te krijgen tot zijn/haar e-mailbox (ook bij onvrijwillig vertrek). In geval van een zakelijk acount kan dit door `read-only` delen van de mailbox. In dat geval heb je je zaken verkeerd geregeld met personeelszaken! Aan personeelszaken geef je je prive-mailadres door zodat je dergelijke emails op je prive-adres ontvangt. Als personeelszaken jou prive-mails stuurt naar je zakelijke adres dan is personeelszaken verkeerd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha