Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2011, 11:23 door Anoniem

ik snap de reclame niet. een ISP moet betrouwbaar zijn en als je op dag 1 al een fail-safe optie aangeboden krijgt geeft dat mij geen vertrouwen. En ondanks mijn huiver voor Ziggo (ging echt voor de snelheid) is deze er eenmaal enkele uren uit geweest in 3 jaar tijd. Als fail-safe (ben afhankelijk van toegang) kan ik altijd mijn PDA tetheren. De fair-use op dat abbo gaat niet stuk van een halve of hele dag internetten. Die 120e per jaar is dus nogal wat voor iets wat een buurjongetje voor 15euro in kan stellen bij de klunzige klant. En welke MKB'er of andere klant heeft er geen PDA in de buurt? Liever zie ik meer verhalen in de media waarbij xs4all zich tegen privacyschendingen van de overheid weert. Dat is pas goede reclame. De zakelijke kanten worden al bediend door andere dochters van KPN. PJ

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha