Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nu zijn het nog getallen maar als het je zelf overkomt kan dat behoorlijk lastig zijn. Denk alleen maar even aan je automatische incasso's (hypotheek, huur, energie, verzekeringen etc.) Daarnaast duurt het afhankelijk van de progressie van het onderzoek vaak een week of 8 eer dat je je geld weer terug hebt en geloof me er zijn veel huishoudens waar dat een hoop problemen oplevert Aan de voorkant( de gebruiker) moet er natuurlijk ook nog veel gedaan worden aan security bewustheid maar zeker aan de kant van de bank kunnen nog meters gemaakt worden door beter naar het grote plaatje te kijken.. Ik heb nog net niet de arrogantie dat ik wel een oplossing weet voor al die gevallen maar er is natuurlijk nog een hoop mis qua security bij het Internet bankieren. Ik zou graag bij een bank deel uitmaken van zo'n team die fraude onderzoekt, lijkt me erg interessant. Door dat Internet bankieren hebben de banken natuurlijk fors in hun personeel kunnen snijden en ik denk dat de schade die ze hierdoor ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):