Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2011, 10:13 door Anoniem

Ik vraag me af waarom banken zich zelf en hun klanten niet beveiligen door voor het inloggen bij internetbankieren niet eerst online jouw eigen computer scannen (ongeacht welk besturingssysteem) op een manier die niet in conflict komt met je eigen virusscanner en aan de hand van de resultaten van de scan je wel of geen toegang verlenen tot internetbankieren of aan een oplossing te werken die je wel toegang geeft tot internetbankieren. De bank dus verantwoordelijk stellen voor de toegang tot internetbankieren via een online scan. De consument of klant verantwoordelijk stellen voor de opruiming van eventuele virussen, trojans etc. op eigen computer na online scan via de bank waarna het verhaal zich herhaalt om weer toegang te kunnen krijgen tot internetbankieren. Ik denk zelf dat de consument zich op die manier veiliger voelt, omdat je tussen de verschillende virusscanners door de bomen het bos niet meer ziet. Ik ben absoluut geen ict-deskundige maar heb er wel heel veel interesse in daar we als consument ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha