Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2011, 23:17 door _____

Ik begrijp het ook niet helemaal. De verrificatie is toch altijd de TAN code? Na een beetje rondsnuffelen begrijp ik wel dat er om een TAN code wordt gevraagd maar dat deze zogenaamd niet wordt geaccepteerd. Men vraagt dan een nieuwe TAN in te voeren. Wanneer het hier dezelfde transactie betreft is daarmee gelijk de eerste TAN ongeldig geworden. Wordt er dan heel snel een transactie gedaan met de eerste TAN of wordt de eerste TAN voor een andere transactie gebruikt? Dan staat TAN 2 dus los van de eerste transactie en merk je het te laat. Een TAN code is altijd nodig en het maakt dan helemaal niet uit hoe je hem krijgt, op papier of via gsm. Ik vermoed dat het via gsm meer tijd geeft om een kwaadwillige actie uit te voeren want het duurt langer voordat je via gsm een nieuwe TAN hebt ontvangen. Verwarrend...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha