Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2011, 16:30 door Anoniem

Door Anoniem: Heb je de logs bekeken van je modem (niet de router)? Ik heb zelf nog zo'n aparte (Arris) modem en kan de logs uitlezen door naar 192.168.100.1 te navigeren. In jouw geval zal het waarschijnlijk anders werken. Ik heb eind vorig jaar een soortgelijk probleem gehad: de modenverbinding klapte er meerdere keren per dag er uit. Vervanging van het modem bood geen soelaas en achteraf bleek dat het probleem bij UPC lag. Na het omwisselen van de modem heb ik ook nog eens 11 dagen zonder internet gezeten (die gasten in India kregen het modem niet aangemeld) en 70 euro aan mobiele belkosten moeten maken (waarvan ik 22 euro aan restitutie heb teruggekregen) om UPC er van te overtuigen dat het probleem echt bij hun lag. Met de modemlogs (die UPC overigens zelf niet kon uitlezen) kon ik e.e.a aantonen; die laten nl zien waar en wanneer er een probleem optreedt (het is een hoop techno babble maar mbv google kan je wel een globaal beeld krijgen van wat e.e.a inhoudt). En hoewel off topic; die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha