Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-04-2011, 12:02 door Anoniem

Beste, bij Vliegwinkel kan je niet beginnen met een HTTPS verbinding. Als je zelf begint met het invoeren van HTTPS://VLIEG..........(wat bijna niemand doet, maar natuurlijk wel mag) dan zet hij de link terug naar HTTP:\\. Zodra je bij de pagina komt dat je je klantgegevens moet invoeren, en alle pagina's erna, switcht de site naar een Secure omgeving HTTPS om deze gegevens te beschermen. Dit is bewust zo gedaan en dat is ook een afdoende beveiliging. De achtergrond van deze opzet is de aanwezigheid van elementen op de eertse pagina's met URL's buiten onze omgeving en dan krijg je met de huidige generatie browsers van die vervelende beveiligingsmeldingen. Dat willen we onze klanten vermijden. Zoals gezegd is de beveiliging 100% op orde vanaf het moment dat de klant gegevens invoerd en helemaal als er betaald wordt, daar zorgt ook ons betaalplatform voor. Mocht je nog andere zaken willen weten, of daar over willen dicussieren, laat even een bericht achter op reserveringen@vliegwinkel.nl t.n.v Peter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha