Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja .. weer een fijne binnen. Ze blijven creatief. ---------- Uw online sessie wordt geweigerd Geachte klant, Onze administratie blijkt dat uw online sessie is geblokkeerd als gevolg van de volgende reden. (1) Log On pogingen met ongeldige gegevens, zoals uw e-mailadres en geboortedatum. (2) Onvoldoende Update op ING online account. Wij verzoeken u dringend om uw ING Online account onmiddellijk te herstellen, om te voorkomen dat de definitieve uitschakeling van uw account. Klik op de link hieronder om uw ING Online account te herstellen. Restore van uw ING online account (verwijst naar http://www.chengenguo.com/trac/update.php ) dank U voor het gebruik van ING Internet Bankieren ------ X-Message-Delivery: Vj0xLjE7dXM9MDtsPTA7YT0wO0Q9MjtTQ0w9NA== X-Message-Status: n X-SID-PRA: ING Internet Bankieren <alert.service@ing.nl> X-AUTH-Result: NONE X-Message-Info: ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):