Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2011, 21:27 door Bitwiper

Door martijno: Privacy policy van Rovio staat gewoon online http://www.rovio.com/index.php?page=privacy-policy. Is 1 A4-tje. Er staat o.a. dat derde partijen, zoals social gaming platforms, mogelijk via AB toegang kunnen krijgen tot persoonlijke data en dat je Rovio daar niet voor aansprakelijk kunt stellen. Uit de discussies bij het WSJ artikel (http://blogs.wsj.com/wtk-mobile/2010/12/17/angry-birds/tab/comments/, December vorig jaar!) maak ik op dat het delen van contacten om dat soort derde partijen gaat. Lijkt mij allemaal een Storms in een glas water.Oh. Bijzonder vind ik dan wel dat in http://www.rovio.com/index.php?page=angry-birds---frequently-asked-questions-faq, onder "Q: Does Angry Birds use any other information from my device?" onder meer staat: To improve service quality, Angry Birds uses Flurry analytical software. Flurry uses general Location information and Phone ID to display numbers of users per country. This information is displayed in an aggregate format, no information pertaining ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha