Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-04-2011, 08:42 door Anoniem

Er zijn ook mailtjes in omloop met een taalgebruik wat wel klopt, de ING zelf kan ik (natuurlijk) weer eens niet bereiken hierover. Maar dit is de afzender: ING Beveiliging [www.ING.nl@thegreenmonster.4offsets.com] En dit is de tekst...... Ontvangen op 21-04-2011...het blijft dus gewoon doorgaan! Geachte klant, We ondervinden technische werkzaamheden op het Internet Banking Division van de ING bank. Het betreft de installatie van nieuwe beveiligingssoftware voor 2011. Met deze innovatie willen we het internet bankieren nog beter en veiliger gebruik, zodat u in de toekomst beter en vooral ZorgeNLoos kunt gebruik maken van al onze diensten. Voor deze installatie om succesvol te zijn moet je onderstaande link om uw gegevens te bevestigen door de toegang tot de onderstaande link. http://adnyamultimedia.com.ar/mijn.ing.htm Na bevestiging, zullen uw gegevens automatisch bij te werken een plaats in ons systeem zo spoedig mogelijk en u zult worden gecontacteerd via telefoon een van onze medewerkers om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha