Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hamvraag is natuurlijk of Sony nalatig is geweest t.a.v. beveiliging. Als Sony te verwijten valt dat creditcard informatie bij derden is beland, zijn ze aansprakelijk voor de schade en kunnen alle kosten op Sony worden verhaald en kunnen ze moeilijk nog gaan beweren dat er sprake is van overmacht. Een mooie zaak voor justitie en een schitterende kans eens en voor altijd de wildgroei van webwinkels en online shopping e.d. in de wet goed te regelen. De consument kan moeilijk z'n eigen bankrekening een jaar lang controleren en het is te gek voor woorden dat eindgebruikers voor evt. schade opdraaien als een bedrijf z'n zaakjes niet op orde heeft en lichtzinnig met gebruikersinformatie omgaat. Als Sony dan vervolgens de schade wil verhalen op het digitale uitschot dat het misdrijf heeft begaan, prima, maar niet de eindgebruiker de dupe er van laten worden. Draai de bewijslast maar om bij dit soort zaken. Laat een bedrijf maar aantonen dat ze in staat zijn een webwinkel te openen (met een verplichte ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):