Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door SirDice: Door Anoniem: Door Anoniem: "In plaats van de authenticatie op de gebruiker te baseren, moet het op de transactie gebaseerd zijn. Het rekeningnummer en over te maken geldbedrag zouden dan ook onderdeel van de authenticatie moeten uitmaken." Dat is toch precies hoe (onder meer) de Rabobank dit doet, afhankelijk van de hoogte van het over te maken bedrag ? ABN AMRO kijkt niet naar transactie of geldbedrag :( Een tijd terug overgeheveld van Fortis naar ABN (fusie). Fortis deed dit wel, in ieder geval altijd het bedrag. ABN doet dit inderdaad niet en ik zat er al eens aan te denken om daarover te klagen. Waarom? De methode van ABN met pincode (iets wat ik weet), calculator (iets wat ik heb) en bankpas (rekeningnummer en pasnummer) aangevuld met een tijdelijke 8-cijferige code lijkt me voldoende om veilig te kunnen internetbankieren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):