Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2011, 15:56 door PeterB

Na de brief attachment gelezen te hebben vraag ik me ten eerste af of er enige waarheid in dat memo zit. De schrijfwijze doet vermoeden dat het een in elkaar gekunsteld document is of het is een echt document geweest wat is aangepast om een "geintje" uit te halen. Het ene moment spreekt het document over het refereren van klanten naar websites en applicaties van derden die het probleem kunnen oplossen. Echter enkele regels lager " According to the client...." He wat ? Dit is toch een memo van Apple dus dan is de " client" hier dan toch de persoon die hen belt ? Dan klopt die zin toch niet .... Verder als je de woorden " never" en "not" verwijderd wordt het document een stuk logischer. Dus in mijn interpretatie is dit een hoax. Aangaande een eventuele houding van Apple. het is en blijft de verantwoording van de gebruiker om op een doordachte wijze om te gaan met zijn systeem. Daar kan Apple Care ook niets aan doen. Even ter vergelijking met Windows - die vergelijking werd eerder al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha