Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zoals al eerder opgemerkt door Peter V: Wat een idiote titel en foto op de voorpagina. Ik zie het helemaal niet als "hun gebruikers laten stikken", maar ik vind het just volkomen normaal dat Apple deze gebruikers niet helpt. Naar mijn mening neem je contact op met de leverancier van je systeem (of dat nu een Mac is of een Windows-systeem of wat-dan-ook doet er niet toe) bij hardwarematige problemen of bijvoorbeeld als die leverancier je een update heeft laten installeren die constant voor problemen zorgt. Als de gebruiker echter last heeft van malware zoekt hij het maar lekker zelf uit. Sowieso ken ik nog niet één persoon die met Microsoft, Acer, DELL, HP of welke fabrikant dan ook contact op heeft genomen omdat het systeem besmet was met een virus. De personen die ik ken brengen hun systeem naar de dichtstbijzijnde computerwinkel of vragen aan een kennis om het virus te verwijderen. Dit vind ik ook een normale gang van zaken. Als de fabrikant het heeft verkut (slechte hardware, niet-werkende update of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):