Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2011, 21:24 door Anoniem

Door Anoniem: Sony heeft een rampenklantenservice. Even in het kort: Ik kocht een pl3 op 13 januari 2011. Ging 2 maanden later kapot, melding van gemaakt. Ding opsturen naar sony, kreeg ik na 3 weken een nieuwe. En jaja, ander serie nummer en er zat een een ban op voor call of duty black ops? Sony gelooft niet dat activsion dit kan doen, bewijs van activsion gekregen en ik krijg nog steesd geen nieuwe van sony! BELACHELIJK! Telkens uitstel ivm PSN. Nu krijg ik ook geeen nieuwe.. Klacht ingediend, nog steeds geen reactie! Omg en dit speelt zich vanaf 30-3-201~1!!! Mensen sony producten zijn goed, zolang je er geen problemen mee krijgt.. Klantenservice is bagge en de mensen proberen je dikke onzin wijs te maken... terwijl je het bewijs voor je hebt liggen! Sony sony, wat ben ik teleurgesteld in jou! 1) een PS3 gaat niet na 2 maanden kapot tenzij je als een idioot er mee omgaat... 2) je moet ook niet hacken bij games, natuurlijk krijg je ban, anders bannen ze je niet zomaar in een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha