Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2011, 08:41 door LightFrame

Is mij ook eens overkomen. Zag een keer dat er bijna 100 Euro was afgeschreven wegens een transactie op een zeer bekende koop/verkoop website. Ik wist van niets. Eerst een mailtje naar die website gestuurd, en kreeg als reactie dat ze 't zouden onderzoeken. Daar bleef 't bij. Toen maar met de ING gebeld en melding gemaakt van een onterechte incasso. Ontving daarna een brief met een heel bla bla bla verhaal en de mededeling dat als 't geld niet binnen 10 dagen op mijn rekening was bijgeschreven ik weer contact op moest nemen met de ING. Na 2 weken weer eens contact opgenomen met de ING, verhaal nog maar eens uitgelegd, kreeg weer een brief met bla bla bla10 dagen etc. Zo ging dat 3 keer. De vierde keer dat ik belde werd 't zomaar direct geregeld. Tevens heb ik de zgn. "0 dagen incasso" laten blokkeren op dat rekeningnummer waardoor 't niet meer mogelijk is om op deze manier geld van mijn rekening te stelen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha