Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2011, 20:16 door Anoniem

Ik snap niet helemaal waarom sommigen hier een probleem hebben met opt-in wetgeving. Je moet eenmalig een opt-in doen, en dan heb je verder dezelfde "experience" als dat je het cookie meteen had gehad. Alléén zal de website meer informatie moeten geven over waar het cookie voor dient, omdat anders niemand het betreffende cookie doorlaat. Lastig voor de website en reclameboeren, maar verder geen probleem voor jezelf. Pas als je elke keer opnieuw een opt-in zou moeten geven, dan wordt het lastig voor jezelf, maar dat zou een teken zijn van een slecht ontwerp. Waar het vooral lastig voor is, is voor de reclameboeren, en degenen die hun business model hebben afgestemd op reclames. Dat wordt lastig, want ze zullen een ander business model moeten verzinnen. Dus ik kan me goed voorstellen dat die partijen het niet leuk vinden. Maar goed, nieuwe business modellen zullen vanzelf weer opduiken. En er zullen bedrijven opstaan die juist goed zijn in dat nieuwe business model. Dat worden dan weer de grote ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha