Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2011, 03:58 door Anoniem

Het bring your own device principe is gekozen vanwege de kosten, dus ipv ipad, iphones, blackberries van de zaak brengt iedereen zijn eigen meuk mee. Nog een leuk iets, de device moet wel zakelijke mail kunnen ophalen, maar moet wel remote te wipen zijn, en data mag bijvoorbeeld niet in de Apple cloud worden gezet. Hoe ga je dit managen, het moet mogelijk zijn om remote multi platform mobile devices te kunnen wipen...... Hoe wil je dit überhaupt juridisch afvangen? Wie is in principe verantwoordelijk voor de hardware en software? Welke eisen en/of wensen mag je dan stellen en verwachten van de medewerkers? Wie is verantwoordelijk voor de schade door bijvoorbeeld malware? Stelt het bedrijf dan de werknemer dan verantwoordelijk? Dekt de verzekering van de medewerker dan de schade? Heeft de medewerker dan een rechtsbijstandverzekering nodig? Over dergelijke vragen zal men toch eerst om de tafel moeten zitten met een onafhankelijke juridische adviseur, dwz een gespecialiseerde advocaat. Vanuit een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha