Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2011, 16:36 door Anoniem

Paypal (betaalvriend) is nu even mijn vriend niet meer. Het begon allemaal eind mei, begin juni. Ik zag een mooie versterker op internet voor € 1800,-. Versterker inmiddels gekocht en ik zo trots als een pauw zitten wachten op het pakket . Toen het pakket aan is gekomen was al snel te zien dat de doos kapot was en dit ook snel gemeld aan de verkoper. In de doos leek de versterker goed te zijn, dus aansluiten maar. Ook hier bleek al snel dat er een storing in het apparaat was opgetreden, wellicht door de schade bij verzending. Eerst contact opgenomen met de verkoper, maar deze begon al gelijk van ik ben niet verantwoordelijk, terwijl hij de versterker toch met verzekerde waarde heeft opgestuurd (ervan uitgaande dat de versterker bij hem thuis wel goed was...). Toen maar gelijk een claim ingediend bij paypal die ook al snel in mijn voordeel werd beslist. Naïef als ik was dacht ik dat nu alles uiteindelijk goed zou komen, maar helaas, het verhaal gaat verder.... Gaandeweg moest ik diverse bewijzen opsturen, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha