Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hierbij een reactie van de redactie van Knuz: Wij ontkennen de ontstane fout in de inlogprocedure niet. Ook betreuren wij het voorval ten zeerste. Wij vinden echter de kop van dit artikel erg overdreven. Verder vinden we deze kop in combinatie met de plaatsing op de site (sectie breaking news) ook wat overdone. Zeker gezien het feit dat we de redactie van security.nl hebben uitgelegd wat er aan de hand was en wat de omvang van het voorval was. De tipgever betrof hier iemand die binnen een specifieke iprange van provider KPN per ongeluk tijdelijk toegang heeft gekregen tot deze gegevens. Deze persoon heeft deze gegevens niet misbruikt, maar heeft dit willen publiceren om specifieke persoonlijke redenen, zo denken wij. Wij vinden het erg jammer dat dit lid niet ons ervan op de hoogte heeft gesteld en wel security.nl. Verder is het zo dat Knuz de wachtwoorden uitgeeft en haar nieuwe leden dit niet zelf laat invoeren bij de aanmeldprocedure. Daarmee is het risico van overeenkomstige wachtwoorden bij andere ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):