Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2011, 15:00 door Anoniem

Er vallen me een aantal zaken op in de brieven van de minister/staatssecretaris waarnaar in het artikel gelinkt wordt: - Het lijk wel alsof er bewust haast wordt gemaakt met de invoering gelet op de beveiliging. In de eerste brief kon nog gezegd worden dat er "Sinds januari 2009 zijn er geen fraudegevallen bekend" waren en in de tweede kon nog worden geconcludeerd dat "de huidige en toekomstig verwachte fraude beheersbaar en controleerbaar is." Had men langer gewacht, dan was het erg lastig geworden, zoals de huidige 'grootschalige' fraudegevallen laten zien. - Ten tweede (was het me niet eerder opgevallen, maar) wordt er gesproken wordt over "Opbrengstneutraliteit". Dat is toch iets heel anders dan prijsneutraliteit. De reiziger kan dus best meer gaan betalen, alleen de vervoerder mag er niet meer aan verdienen. Als er door de fraude nu veel kosten gaan worden gemaakt dan kan de reiziger dat dus betalen, zonder dat de "Opbrengstneutraliteit"-eis wordt overtreden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha