Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Phishing (VALS BERICHT), vandaag ontvangen: Subject: Inloggen Mijn ING Update! Inloggen Mijn ING Geachte klant: We zijn niet in staat momenteel uw account te activeren,we hebben namelijk onze online diensten aangepast, sorry voor het ongemak, maar voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw "Mijn ING online bank rekening" opnieuw activeren om weer gebruik te kunnen maken van onze online dienst mijn ING. Als u Uw rekening niet opnieuw activeert kan uw rekening tijdelijk geblokkerd worden op initiatief van ING. Uw rekeningen blijven wel zichtbaar maar u kan geen uitgaande betalingen verrichten, maar u rekening wordt beperkt in de mogelijkheid om transacties te verzenden en periodieke betalingen in te trekken. Om deze beperkingen te voorkomen, wordt u verzocht om in te loggen met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord, dan kan u onze verificatieproces voltooien. U wordt verzocht uw geboortedatum en telefoonnummer ook bevestigen als extra beveilings verificatie. klik op deze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):