Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Nou bedankt voor alle info, maar om ervoor te gaan bellen gaat me net wat tever. Het webformulier benutten kan ook, als je dat mocht willen: http://www.technicolorbroadbandpartner.com/dsl-modems-gateways/support/contact-us-online.php Wat me wel omvalt in de eerste .pdf is dat er staat dat je via 192.168.1.254 in de router kunt komen via een webbrowser. Dit moet zijn 192.168.2.254 Via 192.168.1.254 kom ik er echt niet in dus raar of vergis ik me nu? Ik weet het niet. Ik ken het betreffende router alleen omdat ik het vorig jaar voor iemand anders heb geïnstalleerd, zelf heb ik een geheel ander router. Maar ook voor mijn router geldt dat het default inlog-adres zoals weergegeven in de user's guide niet overeenkomt met het werkelijk benodigde adres. Ik vermoed dat de provider het default inlog-adres heeft aangepast.
Beschrijf je klacht (Optioneel):