Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het is natuurlijk maar geheel de vraag in hoeverre de werknemer (de mogelijkheid heeft) tot forwarden. Dan worden email services als gmail opeens veel aannemelijker. Daarnaast vraag ik me af wat de wettelijke waarde is van een IT reglement en in hoeverre is dat gebonden aan de manier waarop het bedrijf het (niet) uitdraagt, of gebaseerd is op misvattingen of in verhouding tot bepaalde persoonlijke situatie's (dom voorbeeld: denk aan blindheid) Daarnaast weet ik haast 100% zeker dat in alle gevallen de rechten van de klanten slechts verhaald kunnen worden op de werkgever. Uiteindelijk wordt je er niet minder uitgewerkt, alleen zelfs in combinatie met een IT reglement kun je al stellingen deponeren als waarom was de mogelijkheid er in tegenstrijd met het reglement. In hoeverre moet een werknemer meer als natuurlijke persoon dan als handelende rechtspersoon de verantwoordelijkheden dragen? De functie is daarin wel van belang natuurlijk. @anoniem hierboven: gmail load je niet up, dat is een website op de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):