Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Spiff: Tja, bij contact met de klantenservice van veel van de grote ISP's moet je bijzonder veel geluk hebben om toevallig geholpen te worden door iemand met verstand van de wat technischer zaken, zoals in geval van problemen met een router, of betreffende de mogelijkheden van de router. De technische lieden zitten bij de grote ISP's veelal een paar lagen verder en zijn vaak slechts bereikbaar via een tussenpersoon die de materie niet begrijpt. Dat kan ver-schik-ke-lijk frustrerend zijn voor jou als klant. Zelf heb ik dergelijke ervaringen met Telfort en KPN. Is dit bij XS4ALL beter, zoals ze zich daarop voorstaan? Ikzelf heb sinds kort een provider die zo klein is dat je bij contact direct spreekt met de mensen die weten waar ze het over hebben en die hun best voor je doen. Mijn mailaccount had ik er al, en nu ook VDSL. Ik voel me er helemaal bij thuis, lekker. Je hebt helemaal gelijk, die klantenservices gooien je met een kluitje in het riet, van het kasje naar de muur... Maar ik vind het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):