Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Vandaag twee emails ontvangen die mij uitermate verdacht voorkomen, onder andere vanwege het abominabel taalgebruik en de nagenoeg gelijktijdigheid van het bericht van twee banken. Hoogachtend, P.G.van der Horst Van: ABN AMRO l Verzonden: maandag 25 juli 2011 18:03 Onderwerp: Belangrijke informatie over beveiliging ________________________________________ Persoonlijke & Bedrijf Rekening Als onderdeel van onze veiligheid te meten, we regelmatig het scherm activiteit in de Online systeem. U ontvangt dit bericht te wijten aan een probleem op uw account Uw account vereist extra controle voordat verdere toegang tot uw identiteit te bevestigen en uw account-veiligheid Gebruik dan de onderstaande link te actualiseren en ervoor zorgen dat uw account-veiligheid https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 Van: Rabobank Verzonden: maandag 25 juli 2011 18:39 Onderwerp: Belangrijke informatie over beveiliging Voor uw veiligheid, zijn wij contact met u op om u te laten weten dat we niet in staat waren om ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):