Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-07-2011, 19:27 door Anoniem

Vandaag twee emails ontvangen die mij uitermate verdacht voorkomen, onder andere vanwege het abominabel taalgebruik en de nagenoeg gelijktijdigheid van het bericht van twee banken. Hoogachtend, P.G.van der Horst Van: ABN AMRO l Verzonden: maandag 25 juli 2011 18:03 Onderwerp: Belangrijke informatie over beveiliging ________________________________________ Persoonlijke & Bedrijf Rekening Als onderdeel van onze veiligheid te meten, we regelmatig het scherm activiteit in de Online systeem. U ontvangt dit bericht te wijten aan een probleem op uw account Uw account vereist extra controle voordat verdere toegang tot uw identiteit te bevestigen en uw account-veiligheid Gebruik dan de onderstaande link te actualiseren en ervoor zorgen dat uw account-veiligheid https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007 Van: Rabobank Verzonden: maandag 25 juli 2011 18:39 Onderwerp: Belangrijke informatie over beveiliging Voor uw veiligheid, zijn wij contact met u op om u te laten weten dat we niet in staat waren om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha